Pages

Saturday, December 19, 2009

Kehilangan - Part 1

Assalamualaikum wbh & Salam Sejahtera
MALAM Jumaat around jam 10pm aku dapat kol dari member opis. Sambil teresak2 die gtau mak die da meninggal dunie. To tell the truth aku betul2 terkejut sebab setahu aku mak mertue die yang tak sihat. Dalam pade blur tu die minte aku gtau geng2 opis lain. Lepas tu terus aku sms geng2 opis dan yang mane kenal die.
Aku terus tak dapat tdo lepas tu. Ntah.. pasan aku bercampur baur... tak dapat aku bayangkan kalo aku lak berade di tempat die. Cane agaknye aku nak menerime suatu kehilangan tu? Sedangkan pemergian abah pon seakan baru jek semalam berlakunyer..
Aduyai... speechless le pulok aku jadinyer.. :(
Pe pon, muge arwah mak kak ila berade di dalam golongan orang-orang yang beriman dan dimasukkan ke dalam syurga, insya Allah. Al-fatihah...

0 comments: