Pages

Wednesday, October 21, 2009

Perihal Blog..

Tengah hari tadi aku ditanye oleh sorang otai (old-timer) di opis. Die tanye nape orang nak tulis/buat blog? Aku jawab masing-masing ade tujuannyer. Ade yang gune untuk menitip perkare atau apa-apa yang dilalui sehari-hari. Macam-macam lah tujuan memasing. Tujuan aku lak kenape? Well, aku ni dari dulu lagik teringin nak ade blog sendirik. Sebelum de template blog ni lagi. Bayangkan da bape lame "angan-angan mat (ke minah?) jenin" aku nih. Sebenonye aku penah try upload blog aku sebelum ni tapi ntah mane silapnyer sampai ke sudah tak menjadik. Lagipon aku suke menulis. So aku rase dengan menulis di blog ini dapat menjadi medan untuk menajamkan skil menulis dan dapat menjadi wadah terbaik untuk aku meluahkan pendapat peribadi aku.

Tapi takut juge kalo-kalo memule je aku rajin menulis pastu sket-sket da jadi maleh dan terus tak ber'update' blognyer. Bak kate orang "angat-angat taik ayam". Insya allah selagi di izinkan olehNya aku akan terus menulis dan menulis... dan lagi.. dan lagi.. dan lagi... dan lagi.........

0 comments: