Pages

Monday, October 26, 2009

Monday Blues..

Ari pertame memulekan tugas dalam minggu ni. Harap de perkembangan postitif dalam pe yang tengah aku wat skang nih. Da lame giler projek tu sangkut.. But today, aku tekadkan azam untuk cube setel sebanyak mungkin sume outstanding drawings. Kalo ikutkan mende ni bukan salah aku sorang jek... tapi aku maleh ler nak kaitkan orang len. Anggap je tu sume sebab ketidakcekapan aku dalam menjalankan tugas. Ek ele... amende le yang aku ngarutkan pepagi bute ni ha??? Hee3x.. bese la... nak cari mood... Ari Isnin besenye orang tak bape nak ade mood untuk keje. Monday blues le katekan.. Same la cam aku. Jam pon baru 7.20am. Dalam kepale otak aku ni actually banyak mende yang nak kene setel today. Esok aku tak masuk opis sehari sebab de kusus Green Card CIDB lak. Hmm... nampaknye list dalam kepale dan yang de dalam notebook aku tu memang kene setelkan by hook or by crook!! Perghh!! "skiping" London le pulak aku nih!! Takpe... slow-slow.. take things one by one. Jangan kalut.. relax.. :)

0 comments: