Pages

Wednesday, July 10, 2013

Itupun Nak Tanya..

PAGI ni aku bertolak balik ke kampung menaiki tren ETS. Sampai awal di KL Sentral sebab nak bank-in duit tabung unit. Tiket jam 10.05am tapi sebelum jam 9am aku dah sampai. Bersemangat nak balik nampak? Ngeeee...

Dekat-dekat jam 9.30am aku baru terfikir betul ke platform di Gate A ni laluan tren ets aku tu? So dengan muka nerd aku terus ke kaunter tiket KTMB dan bertanya. Dah dapat jawapan so aku terus ke Gate B. Ek ele.. sebelah aja dengan kedai buku Nile's Book yang selalu aku singgah sebelum-sebelum ni.

Dalam hati aku berkata: "Ek ele.. itupun nak tanya. Macam tak biasa naik ETS je aku ni..".
Jawapan nak cover kesengalan diri sendiri: "Sebelum ni naik dari Ipoh ja. Bukan dari KL Sentral. So tak perasan exit dari gate mana.." *poyo*

Penjejak Mimpi: Macam tu lah jadinya kalau otak ni fikir macam-macam.. :(

2 comments:

tinot tiny said...

porah..asik nak bagi kata yang banyak na berpikir..asik nak bizi je..

Penjejak Mimpi said...

Ini blog aku so aku punya suka lah nak tulis aku bz ke.. banyak fikir ke... ko ada luka mana2 ke kalau aku tulis aku asyik bz? Asyik fikir macam2? Tak kan?

Kalau nk komen mengutuk tu aku sarankan tak perlulah drop komen. Even tak payah lah singgah baca.. Pergilah baca blog org lain.

Sekian, tk