Pages

Tuesday, April 16, 2013

Yang Sebenarnya..

YANG sebenarnya.. ek ele.. tajuk macam lagu Yuna aja tapi sebenarnya sama tapi tak serupa..

Yang sebenarnya aku dah mula rasa gian nak update blog tapi aku ada drawing yang nak kena submit.. :(

Yang sebenarnya drawing tu hanya alasan aja... Ngeeee....

Yang sebenarnya aku ada banyak benda nak tulis dalam blog ni tapi masa amat mencemburuiku.. ewahh!!

Yang sebenarnya penyakit MALAS tu yang lebih! Kan Cik PM kan? Kan?

Yang sebenarnya manusia itu memang suka mencari dan mencipta alasan. Betul tak?

Nota: Hangpa mesti selalu dengar ayat ini: "tak tahu menari dikatakan lantai tinggi rendah". So fikir-fikirkan lah.. (aku pun kena fikir juga..).

Penjejak Mimpi: Plan aku berterabur dah.. kena buat contingency plan ni. Mintak nyawa! Mintak nyawa!! ;(

0 comments: