Pages

Wednesday, August 25, 2010

Jap Jek..

Salam.
LAME gak aku tak update blog ni. Pertamenye mase takde (kunun-kunun aku bizi giler la..). Dan keduenye sebab aku takde mende yang nak dimerapukan dalam blog nih. Lagipon ari wiken aku 'bukak opis' kat umah gak so takde peluang nak update ape-ape cite.
Ni pon jap jek. Tak leh lelame (curi mase rehat jap sebelum nak gi solat). Pagi tadi de miting unit. Katenye kejap tapi rupenye lame. Sume mende kua termasuk hal KIK (Kumpulan Inovatif dan Kreatif). Aku sebenonye malas nak get involve dalam KIK ni sebab pade aku ianye perlukan komitmen yang penuh dan sumbangan dari sume orang. Tapi memandangkan bik bos (erk!! bukan bik mama ye..) da stat nak amik tau hal ni so aku tak leh la nak kua grup KIK nih. Pastu da dibagi pecahan tugas untuk pojek KIK kami. Pagi Jumaat ni, die; iaitu bik bos nak outputnye. Hmm... sempat ke tak aku nak cari ape yang bik bos nak nih? Lalalalalalalala... (nyanyian kecil untuk menenangkan ati sendirik...)
p/s tekak aku ni masih rase tak bes. Da dekat due minggu.. Huhuhuhuhu (mane nak baik; asal berbuke pose jek buat air sarsaparila (atau sarsi) la... air bandung la... tak pon air teh ke.. air teh o ke... air nescafe ke tapi musti taruk ais!!) Pergh!! lega tekak ni dapat minum air yang berais, kan? Hmm.. petang ni nak buat air ape ek? Ngeeee...
Untuk santapan mate korang... Jangan meleleh air liur tu dah le... Ngeee...
Dah-dah... moh solat wei....

4 comments:

shima said...

emmmmmmmmmmmmm...sedap nyer kak zu....

penjejak.mimpi said...

Erk! pe yg sedap tu shima?

ida said...

ahakss...subjektif tul penyataan shima tuh...hahaha

penjejak.mimpi said...

Tu la pasal... ntah ape yg sedapnye tu akupon tatau... Ngeee...