Pages

Thursday, December 19, 2013

Jadilah Orang Yang Baik

KATA Sayyidina Ali bin Abi Talib: "Jadilah kamu orang yang baik. Orang yang baik bila ada disukai, bila tiada dirindui, bila mati ditangisi. Dan janganlah kamu jadi orang yang jahat, bila ada dibenci, bila tiada disukai, bila mati disyukuri."

"Kalau kau tak datang kerja sebab mc/sakit lepas tu esoknya bila kau masuk ofis ada orang tanya.. maksudnya orang rindu kat kau. Dalam erti kata lain, orang suka kat kau.." *ni aku yang kata*

Penjejak Mimpi: Kalau dalam meeting, orang sebut nama unit kita.., maknanya orang lain pun suka lah jugak kat unit kita, kan? Kan? Kan? Haha...

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments: