Pages

Wednesday, December 11, 2013

Jadi Mangsa!!

RARA dengan patung orang utannya yang kami namakan 'O-o'. Siap dipakaikan t-shirt lagi! Alahai anak saudara Andak....

Penjejak Mimpi: Selalu rindu kat dia..

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

tinot tiny said...

nanti Rara dah ada adik, mesti Rara dipinggirkan macam kakak dia tu...

Penjejak Mimpi said...

TT: Ishk ko ni.. macam aku ni kejam lak.. Tak lah dipinggirkan pun.. cuma perhatian lebih kat adik dia lah.. tapi tetap sayang la kat dia tuh..

tinot tiny said...

Ala,dah pernah jadi pon pada saya dan mangsa-mangsa lain.. nasib la wahai si rara.. nasibmu sama macamku nanti....

Penjejak Mimpi said...

TT: Ahh... takde mangsa2 der.. time kecik2 ok lah nak berdukung.. nak bersuap makan bagai.. da tua bangka macam ko tu takkan nak berdukung dan bersuap jugak? choiiiii....

tinot tiny said...

ala..kata sayang.. pesalahya.. didukung dan dilambung2.. hah!! jgn ingat saya akan lupa kes itu.. tanda still ada..

Penjejak Mimpi said...

TT: Ah!!! podacitt!