Pages

Monday, April 2, 2012

Seronoknya.. <-- Ya ke?

" SALAM. Difowardkan lukisan Site Plan yang terkini untuk tindakan segera pihak tuan/puan. Cik PM.. boleh mulakan lukisan compound lighting untuk submission to PJC Putrajaya. Sekian ".

Itu emel yang aku dapat dari second bos Jumaat lepas. Tetibe jek pagi tu aku dapat arahan (verbal) untuk buat drawing compound lighting untuk satu projek di Putrajaya. Disusuli dengan emel petang tu.

Nak kena submit tak tau bila. Maybe minggu ni. Terus terang aku memang tak tau design concept untuk projek ni. Sebabnya memula aku tak involve langsung. Aku ada projek lain sebelum ni. Tapi disebabkan aku ni staf yang berkaliber dan 'berkaki lebar'.. kerja aku tu da siap dan aku terpaksa cover untuk projek orang lain. Bagus kan?

Sebelum ni, aku dah kena cover untuk dua projek lain.. Memang la aku just cover untuk buat lightning untuk dua-dua projek tu tapi aku ni jenis yang tak suka dapat arahan yang tiba-tiba. Ye la.. aku ni jenis ada planning. Lepas buat benda A.. aku da ada list nak buat benda B.. pastu benda C tapi kalo tetiba jek dapat arahan abeh la berterabur plan aku tu. Huhuhuhu.. kesian aku kan? Ishkk!! Plan aku tu semua pasal kerja dan urusan rasmi. Bukan yang personal.

Hari ni nak kena start buat dah compound lighting tu.. So fokus.. fokus..

Penjejak Mimpi: Saya yang menurut perintah...

2 comments:

Deru Ombak said...

Salam PJ..
Kerja2 impromptu tu Ada kalanya excitement !
Itu membuktikan bos percaya akan kebolehan anda.

Sometimes kita kena kerja out box.. Mileage jugak tu
Untuk profile kita..

Selamat menjalani sepanjang hari dengan ceria. :)

Penjejak Mimpi said...

Kak Aya.. word 'excitement' tu yang paling tak tahan tu.. ;-)