Pages

Thursday, June 11, 2015

Asyik Berseminar

HARI ini adalah hari kedua aku attend seminar teknikal. Semalam ada seminar berkenaan lampu dan hari ini seminar berkenaan CCTV dari company BOSCH. Dah involve dalam elektrik kan.. so seminar mestilah berkenaan elektrik juga.. hehe..

Jam 2pm karang seminar akan bersambung. Best jugak seminar hari ini. Memang company ni akan promote produk mereka untuk digunakan oleh JKR kalau ada yang bersesuaian tapi yang lebih penting ialah pertukaran dan perkongsian ilmu-ilmu dan teknologi baru dan terkini.

Aku sekarang kalau ada seminar macam ni memang aku takkan lepaskan. Sebab diadakan di dalam bangunan yang sama so apa-apa hal boleh lari sekejap. Lagipun setakat setengah hari atau sehari seminar.. takkan bos nak marah... Err... bos tak marah kan? Hehe... (IB aku tu takda.. outstation ke JB)

Apapun, moga ilmu baru yang aku dapat hari ini dapat membantu aku dalam menjalani tugas dan tanggungjawabku dengan lebih effisien.. Inshaa Allah.

Penjejak Mimpi: Attend seminar ni yang bestnya dapat souvenir. Kalau setakat mug.. pen.. pendrive.. notebook.. dah berlambak dapat. Semalam dapat t-shirt. Ok jugak lah tu... kan? :)


2 comments:

lianalovekhairi said...

LLK pun ada pergi seminar CCTV dari company bosch beberapa minggu yg lepas......tapi dpt sourviner multiperpose pen jek.....xaci ni,haha

Penjejak Mimpi said...

LLK: Cik PM pon pegi jugak seminar tu. Dapat benda yang sama; multi-purpose pen. Tapi ok lah jugak. Selain dapat ilmu, dapat jugak pen. Best apa guna pen tu.. smooth jek bila menulis.. betul tak?