Pages

Monday, December 8, 2014

Bulan Disember

ASSALAMUALAIKUM wbh..

Lama betul tak mengemaskini blog aku ni. Jangankan berhabuk.. dah bersawang pun ha.. Nak disapu.. habuk bukan main tebal. Nampak gayanya nak kena sapu dulu.. vacuum lepas tu dilap bersih-bersih.

Sejak pegang jawatan baru ni.. kerja betul-betul berlambak! Sampai tak menang tangan aku. Errmmm.. mesti korang tertanya-tanya: "ai, kata sibuk sangat.. tapi ada masa pulak nak mengupdate blog?" Kejap je beb... lepas ni nak sambung buat kerja. Nak take five kejap la weh!! Baru lepas emel kat bos calculation untuk projek baru. 

Ok, nanti sambung balik (entah bila lah tu.). Nak kena minit surat jap. 
Ta-ta..

Penjejak Mimpi: Tak masuk ofis 4 hari.. bertambah stress aku!!

1 comments:

Faizal Othman said...

caiyok MRs Choi.....hahhahah...takper sekali sekala berhabok blog....hg kan mianh yg sgt sibuk