MUGE tersenarai. Insya Allah :)Bagi yang berminat ... sila sediakan satu entri khas :
Ni syarat-syaratnyer:-
Letakkan header BEN ASHAARI BLOG --> done
Tajuk : BEN ASHAARI BLOG dan linkkan ke entri ini .. --> almost done
Sila nyatakan berapa kalikah anda update sehari dan jumlah entri anda sehingga kini --> bergantung pade mood, idea dan mase. Bese dalam 2-3 entri sehari. Jumlah entri setakat ni ialah 316 tak termasuk yang ini :)
Kenapa anda berminat nak berada dalam blog list BEN ASHAARI --> dapat memperkenalkan blog nih.. :)
Apakah perkara yang ingin anda lakukan sekiranya blog anda popular? --> nak ikut jejak langkah enche Ben yang bantu pomot blog-blog baru
Siap .. dan hantarkan ke ruangan entri ini ... --> ok boss :)
Apakah perkara yang ingin anda lakukan sekiranya blog anda popular? --> nak ikut jejak langkah enche Ben yang bantu pomot blog-blog baru
Siap .. dan hantarkan ke ruangan entri ini ... --> ok boss :)
PERINGATAN: Blog list baru ini pon akan dibubarkan selepas 3 bulan .. iaitu pada bulan penghujung bulan 4 .. Sekian ... Terima kasih ..
PS: Blog list yang ada sekarang ni kekal sehingga jam 12 tengahari.. kemudian , dibubarkan.. Harap maaf ...
Penjejak Mimpi: buleh popular ke aku ni macam enche Ben?
1 comments:
time kasih ye Lulu...
Post a Comment