"KAU nak tukar tak? Tukar unit 'tut'?"
"Eh, aku serius ni. Betul.."
"Kalo ko setuju, aku buat memo mintak Encik 'tut' sign."
"Tukar angin sket.."
"Kat atas tu ade gak buat design.."
"Bla.. bla.. bla.."
Penjejak Mimpi: Makcik da start konpius..
"Apa yang aku rasa, aku nampak, aku fikir, aku alami itulah yang aku tulis. Aku menulis bukan kerna nama..."
Aku tulis pe yang aku nak tulis.. Aku tegur pe yang patut ditegur..
0 comments:
Post a Comment