AKTIF ke aku ni ha? Ah, rasenye aktif jugak aku ni. Sehari tu insya Allah at least 1 entri. Tak le bersawang blog aku ni, kan?Detail? Terjah kat sini.
Penjejak Mimpi: Sementara idea ade.. :)
"Apa yang aku rasa, aku nampak, aku fikir, aku alami itulah yang aku tulis. Aku menulis bukan kerna nama..."
Aku tulis pe yang aku nak tulis.. Aku tegur pe yang patut ditegur..
AKTIF ke aku ni ha? Ah, rasenye aktif jugak aku ni. Sehari tu insya Allah at least 1 entri. Tak le bersawang blog aku ni, kan?Detail? Terjah kat sini.
Penjejak Mimpi: Sementara idea ade.. :)
0 comments:
Post a Comment