Pages

Friday, February 3, 2017

Rasa Hati

ASSALAMUALAIKUM wbh & selamat petang.
Rasa berdesing telinga aku bila mendengar respon dia lepas aku menjawab soalannya. Tapi aku hanya mendiamkan diri dan tertunduk sebab rasa malu. Almaklum.. ada orang lain yang mendengar perbualan kami.
Rasa marah tu ada (in fact sampai sekarang masih berbekas rasa tu) tapi entah.. malas nak panjang cerita dan mengeruhkan keadaan. 
Aku anggap aje lah yang dia tak tahu skop kerja aku. Kadang-kadang kita ni terlepas cakap.. tak fikir panjang sebelum mengeluarkan kata-kata. Aku pun selalu buat macam tu.. bila dah terlepas cakap.. menyesal.. nak minta maaf macam malu.. haha..
Penjejak Mimpi: Malam ni inshaa Allah akan bertemu Si Kerinting kesayangan aku..

0 comments: